Söndag igen

Idag är det söndag... igen. Men idag gör det inte så mycket eftersom att denna söndagen inte kommer leda till en måndag i skolan ;)
Mysig frukost med hela familjen och om ett tag blir det allahjärtansdag-fika! Mamma gör semlor och massa goda onyttiga saker blir det ;) Kanske får en liten present oxå om jag är snäll ;D
Efter alla onyttigheter är det dax att göra sig av med dem x) Blir en mil på skidorna sen ;) Pappa har lagat mina stav nu :) Och i eftermiddag ska mamma och jag åka till mormor och mysa lite. Dagen kommer blli bra :D <3 Hoppas eran oxå blir det ;)
Lyssna på den bästa versionen av Impossible som Måns någonsin gjort, jag ryser varje gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0