Slumpen

Bestämde mig för att se en film och slumpmässigt råkade jag snubbla över en film som heter "The lovely bones" Visste inte vad det var för någon men tittade på trailern, för att se om den var något att ha. Tyckte jag kände igen innehållet, men jag visste inte varifrån. Bestämde mig för att se den och det visa sig vara en filmatisering av en bok som jag läste för, ja, säkert ett par år sedan. Boken heter "Flickan från ovan"  
Det är en ganska fantasifull berättelse och man måste ha mycket fantasi när man läser boken, det var kul att se hur den skildrades men jag tycker som vanligt att boken var bättre. Just för att man måste få sätta sina egna fantasier i innehållet.
Bok och filmtips på en gång ;) Väldigt speciell, men väldigt bra berättelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0