Sjuk, Inte kul !

La mig på soffan när jag kom hem vid 1 sen har jag legat här hela dagen. Nu kollar jag på OS, skidstafetten!
Inte kul att va sjuk nu, hade gärna hunnit med ett par träningspass till innan loppet, men vi får se hur det blir. Väntan på att bli frisk kommer kännas som en evighet, det gör den redan. Hoppas bara att det inte blir värre, kan jag inte starta på tisdag nästa vecka vet jag inte vad jag gör. Men det ska vilja mycket till, då ska jag ligga på min dödsbädd om det ska ske! Blir nog ingen skola imorrn i alla fall.
resten av kvällen kommer bestå av OS tittande i soffan, det är najs, men galet vad rastlös man blir att bara sitta still, men jag orkar inte röra på mig. När man måste göra saker så orkar man inte och när inte får göra saker så vill man men får inte... usch, förkylningen förpestar mitt liv.
Nu ska jag titta vidare på stafetten och tycka synd om mig själv! <3 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0