Rock n' roll !!

Pigg och vaken nu :D Igår kväll var jag på fetaste 18års festen hos Peppe. Så galet roligt har jag inte haft på lääänge <3 Tack peppe och resten av folket för en helt AWSOME kväll, och tack pappa för att han hämtade oss mitt i natten i snöovädret ;)
Är lite lagom sliten idag, bara trött och så man jag tycker jag börjar bli lite förkyld oxå.. Usch, inte bra när jag ligger i hårdträning x) haha
Ska strax gå till jobbet. Ska bara jobba en snabbis mellan 12.30-15.15 Göttans kommer in nlite pengar i alla fall ;)
Efter jobbet ska jag och Bella äta ute, sen får vi se hur pass bakis Julia är om det blir Kettilsås skidbackar ikväll eller om det blir filmmys hos Bella istället ;)
Nehe om man skulle ta och klä på sig, jag börjar om en halvtimma ;) hihi
Vi höres puss

(Vaaaaaarför har jag ett uppskrapat knä med FETASTE blåmärket (a) hahahahaha?????? )

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, FÖRLÅT! jag va inte alltför piggelin igår x) men nästa vecka, I PROMISE! då ska vi skaffa oss blåmärken :D

2010-02-21 @ 14:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0