Min dag

Skidorna gick ganska trögt idag. Åkte en mil på en timma så det tog sin lilla tid, precis nya spår så jag hade inget glid alls!! =P Man måste ju skylla på något !! Efter Första skidpasset blev det lunch och lite tv tittande, eller mycket tv tittande ;) Sen blev klockan plötsligt 5 och då var det dax för dagens skidpass nummer 2! Bara på att igen, men nu börjar jag bli seg alltså ^^ Imorgon är en träningsfri dag för mig. Måste vila en dag i veckan! Jag ska ner till körskolan och gå risk ettan. Kul att sitta där i ett visst antal timmar men det får väl gå.
Det är eventuellt tal om film hos Bella med frammåt när hon slutat jobba ;) Får se hur det blir med den saken.
Måste hinna med lite utförsåkning i Kettilsås med Julia med innan sportlovet är över! Vi får se var vi kan klämma in det någonstans :S hih (a)
NU ska jag i alla fall sova :D Eleonor <3 Sin säng
God Natt vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0