Medaljlöst

Dagens OStittande blev medaljlöst. Så kan det va ibland ;)
Mitt rum är i seriöst behov av städning, bara så ni vet ;) Sen så är det skola och skidåkning på schemat imorrn. Blir nog en hemmakväll för jag ska upp och jobba på lördag. Börjar vid klockan 7 men går bara till 10.00 så det är skönt, lite lagom långt pass =P
Sen måste jag börja packa å fixa lite för vi åker ju uppåt tidigt på söndag morgon. Kan inte säga att jag är nervös inför tisdag, mer peppad som satan ^^ Kommer bli så kul :D
Har en hel del plugg som måste göras oxå så som ni hör så har jag helgen räddad.
Nu måste jag dock sova annars kommer jag inte orka skolan imorrn, vi går bara till halv 2 så jag klarar mig nog ;) 
God Natt  <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0