Måndag och Tisdag

Igår var en häktisk dag. Hade inte ens på min dator igår, så ni får ursäkta för dålig uppdatering. Skolan var helt okej, vi hade dans på idrotten med Industri-tvåorna (dagens minus). Väl hemma lagade jag mat till mig själv och sen somnade jag på soffan. Usch vad trött jag är hela tiden. Känns som om jag skulle kunna gå och lägga mig och somna på 2 sekunder när som helst!!  Pappa tyckte jag var rolig som vilade mig i form för när hen väckte mig var det dax att slänga på sig skidorna. Vi åkte ungefär 2 mil, sen var jag SEEEG !!!

Idag vaknade jag 10 i 8 vilket är lite väl sent så det blev väldigt stressigt i morse. Men som tur är hade massage-klassen bjudit in mig idag så jag fick underbart härlig helkroppsmassage av Anna och Bälla. Mmmmmmm vad härligt. Får se vad som händer i eftermiddag men förmodligen somnar jag väl igen... Måste bli piggare! Några tips? Ha en bra dag vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0