Måndag 15/2 -10

Vaknar vid 06.20 av att de ringer från jobbet och vill att jag ska komma in och börja en halvtimma senare. Det kunde jag tyvärr inte, och jag kunde tyvärr inte somna om efter det heller. Gick in till mamma och kollade på OS i sängen (Y)
Sen blev det frukost och vidare till Mormor. Där fikade vi och hade lite mys, jag, mamma och mormor :)
Efter det lagade vi lite mat för pappa var hemma på lunch och när jag hae smält maten spände jag på miig skidorna och tog 2mils rundan. Hanna precis hem och slänga mig i duschen innan Bälla kom. Sen gick vi till Bella ^^ Sen hittade vi på lite bus tihi...
Efter blev det film här hemma med Bella, Bälla och smörpopcorn ;) Skitdålig film !!! haha
På kvällen kollade jag naturligtvis på det mycket spännande 10km loppet i längdskidor (damer) Grattis till Charlotte Kalla som tog hem vårt första OS guld. Pappa och jag satt och skrek i soffan så spännande va det x) Ja...
Å sen va den dagen slut.
Fick bara rycket på kvällen när Blogg.se inte ville fungera så det var faktiskt inte mitt fel att jag inte uppdaterade igår^^ Uppdaterar nu istället ;) <3 Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0