Lördag kväll på Kettilsgatan

Har hållt på med rummet större delen av dagen :) Framåt kvällen lagade mamma lite god mat, Inbakad fläskfilé med kantareller med hasselbackspotatis och bearnaisesås till blev det. Mumma säger jag! ;) 
Lagom till Melodifestivalen skulle börja blev hela familjen hastigt godissugna så jag, pappa och Henrik åkte ner till Willy's en sväng. Missade introt och början av Olas låt =p Men det gjorde inte så mycket.
Jag tycker Salem Al Fakir var klart bäst så bra att han gick vidare, annars tyckte jag inte att någon var sådär särskilt bra.
Efter Melodifestivalen blev det film. "Dante's Peak" gick ju på femman och trots att jag har sett den 3 ggr innan så kunde jag inte låta bli att kolla. Nästan för spännande film det där, knappt att mina nerver tål det trots att jag sett den förut och vet vad som kommer hända x) Ha ha anyway så får den 5 utav 5 lördags-mys-poäng av mig ;)
Awsome film, ni har väl inte missat den???!!
Nu ska jag krypa ner i min säng :D Yieeeppie!! God Natt Sov sött allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0