Kl 2

Jahopp, nu vaknade jag x) Klockan är lite efter 14.00och jag har sovit i drygt 12 timmar. OJ! Har vaknat lite då och då med jämna mellanrum men i stort sett så har jag sovit från 2-2.
Nu är jag hungrig, men det är träligt att äta när man inte känner smaken. GALET vad mycket snö det är ute nu :O Myyyyyyyys säger jag ni får säga vad ni vill ;D
Här har ni skööönaste låten
Var tvungen att lägga upp den för den får inte missas ;) Hoppas ni har en bra dag so far. Jag ska äta rostat bröd och kolla på en film nu. Puss på er (L)

Kommentarer
Postat av: Bella

den är stört skön , har den i datorn så den ska dunkas i bil och på fester sen :D

2010-02-23 @ 16:27:59
URL: http://bellawho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0