Jaha då var det måndag igen

Hände inget speciellt i skolan idag!! HAde teorilektion på idrotten. Stresshantering, det gav mig inte så mycket om jag ska vara ärlig.
På vägen hem gick jag förbio ICA Helges och köpte nytt gott bröd, yoghurt, fanta och en påse bridgeblandning som jag tänkte jag skulle ha med mig imorrn :D (Fast Bridgeblandningen har jag som "datorgodis" nu istället xD)
Imorrn blir det i alla fall slalom för hela slanten, det kommer bli galet skojj :D
Pappa körde ut mig på skidorna med innan. Vilket han inte skulle ha gjort för allt gick nog fel med den skidturen!
Efter bara några hundra meter gick min stav sönder, så jag tog pappas medan han vände hem med min trasiga stav för att hämta ett par andra. Så länge åkte jag den träligaste raksträckan (fram och tillbaka) i hela universum! Sen fick jag ta pappas andra stavar, som man inte använde alls samma muskelgrupper till när man använde så det kändes jätte konstigt och galet jobbigt var det oxå!! Usch, men men alltid bra med träning!! 
Hoppas ni har haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0