Heminredning, superkul men tidskrävande!

Fattar ni hur de på "Roomservice" och "Äntligen hemma" gör det eller?? När man själv börjar hålla på så fattar man hur duktiga de verkligen är på sitt jobb!! Jag tycker heminredning är skitkul rent ut sagt men oj vad tid det tar. Och jag kan aldrig bestämma mig hur jag ska ha det heller är det värsta x) 
Idag har jag i alla fall kommit en bra bit på vägen. Alla hyllor är på plats, förrutom en. Är ganska sur på IKEA faktiskt, jag tycker de snåla f********n kan skicka med skruvar så att man kan sätta upp sin hylla!!! Jag är säker på att det finns några skruvar här någonstans... får höra med pappa imorgon.
I vilket fall som helst så pysslar jag på så gott det går. Det är svårt att få det som man har tänkt sig, man har ju alltid en bild i huvudet så som man vill att det ska se ut! Men det blir heeelt okej :) Har mer förvaringsplats nu i alla fall, och det var mer än välbehövligt!! Ska fortsätta imorgon.
Bilder kommer att komma upp när jag är färdig ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0