Helt okej torsdag

Sitter i skolan på min sista lektion för dagen. Har svenska C och det är lagom soft just idag :)
Har vatt på studiebesök på rehab. och ätit semla med Bälla, sen va det föreläsning i matsalen för att det är internationella 112 dagen idag. Så sos alarm va här och pratade lite.
När jag kommer hem måste jag plugga medicinsk grundkurs för vi har prov imorrn. Och så måste jag träna egentligen, och så har min bror öppet hus på sin skola idag som jag tänkte besöka, får se hur jag prioriterar kvällen. Nu ks jag få lite gjort på den här lektionen tänkte jag. Kraaaamisar

På måndag, på måndag, på måndag, på måndag, på måndag, på måndag...


Kommentarer
Postat av: Bälla

på måndag på måndag på måndag :D:D

2010-02-11 @ 17:14:19
URL: http://gabriiiella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0