Heeeeej

Man skulle kunna tänka sig att nu när jag har lov och allt så skulle jag uppdatera bloggen massor!! Men så är det inte tyvärr, har nog ungefär lika mycket, om inte mer, att göra nu när det är lov.
Vaknade i morse och gick till körskolan, riskutbildning om alkohol och droger på 3 timmar. Inget nytt fick man lära sig heller så där åkte 700 spänn i sjön. Åkte hem igen och lagade lite mat. Satte på en film och kollade med mamma som är mega förkyld och ligger i fåtöljen och tycker synd om sig själv ^^
Åkte och handlade med pappa när han kom hem och sen blev det film hos och musikdunk hos Bella.
Hanna med att kolla lite på OS oxå.
Så har min dag sett ut!
Ska upp imorgonoch börja dagen med ett 2 mils pass så nu ska jag sova. Eller läsa lite först... sen sova ;)
God Natt <3

Kommentarer
Postat av: Clara

Ojoj, Elle har kommit igång med körkortet ;)

2010-02-18 @ 13:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0