Feeling better

Idag känner jag mig mycket bättre, varit hemma idag med men imorrn blir det definitivt skola :) Har vatt och köpten nedrans massa uppladdningsdryck med pappa, det blev aldrig Nässjö utan vi köpte i stan istället ;)
efter middagen ställde min bror och jag upp stegen mot taket, snöhögarna nedanför var så stora nu så vi kände för att hoppa ner i dom ;) Superskojjsigt attans vad vi hoppade!! 
Sen blev det skidor på tv, damernas stafett var det dax för idag och de åkte bra skidor, även om det inte blev någon medalj idag.
Nu spelar damkronorna om bronset mot Finland. Ska se klart den matchen sen blir det sängen!
Håller tummarna ,alltid kul med medalj ;)
Hoppas ni har haft en bra dag, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0