Ensam hemma

Nu är jag färdig med rummet!! :D Ska bara sätta upp en hylla till och köpa en tavla och byta ut mot en affisch jag har nu ^^ Sen är det helt klart!! ;) Bilder kommer någon gång framåt I promise !!
Nu åkte mamma iväg på något möte med middag. Pappa och Henrik har inte varit hemma på hela dagen, henke spelar match långt åt skogen härifrån, de kommer nog inte hem förrens 9 någon gång. Veronica jobbar och Nicklas vet jag inte vart han är. Bara jag och hundarna hemma med andra ord!! 
Jag vet jag vet.. ångest för att jag alltid ska stoppa i mig en massa onyttigt men jag tänker faktiskt göra en sockerkaka.. tror jag. Eller något annat gott ^^ Så tjockis är jag Sådeså!!!! Sen blir det nog någon film eller nått, ska kolla om det är något på tv. Kraamisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0