Bullbak

Klockan är snart halv 5 och jag har inte ens klätt på mig än. Tycker inte det känns som om klockan är en sekund mer än 1!! Kanske borde dra på mig ett par mjukisbyxor nu i alla fall. Väldigt soft början på mitt lov men imorrn tar vi nya tag. Har lagt upp ett hårdtränings-schema nu innan träningsstoppet. Det är ju snart dax att åka min efterlängtade halvasa. Är sjukligt rädd för förkylningar nu... så håll er undan om ni är snuviga ^^
BTW så är bullbak vad min eftermiddag hittills har bestått av ;)
"I wanna be the face you see when you close your eyes
I wanna be the touch you need every single night
I wanna be your fantasy
And be your reality
And everything between" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0