ÄNTLIGEN fredag :D

Väldigt soft skoldag idag ;) Jag tillsammans med några andra coola OP elever har anmält oss till tisdagens friluftsdag i Kettilsås. Kommer bli megakul. Först tänkte jag åka snowboard men jag tog det säkra före det osäkra och hyrde skidor istället. Jag sålde min slalom utrustning i början av vintern så jag måste hyra nu tills jag köpt en ny ^^
Ska snart träffa Bella, vi ska gå en sväng på hemligt uppdrag och sen får vi se vad som händer =P Blir väl kanske lite tvmys frammåt kvällen, måste som sagt försöka hinna med träningen idag oxå. Ojj ojj nu är det sådär mycket igen x)
vi får helt enkelt se vad helgen har att erbjuda ^^
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0