Färdigstädat och välorganiserat

NU va i alla fall båda garderoberna + rummet städat och rensat, blev en stor svart sopsäck skräp och några påsar kläder till Erikshjälpen :)) Galet vad mycket fortare dagarna går när man har något att göra ^^ För en liten stund sen kom min syster och hennes sambo hem från Skövde för hon och jag ska åka till Ullared imorrn (Y) Awsome, fårse vad man hittar på till kvällen :S Förslag??!! ;)
På tal om inget så är jag så sjuuuukligt tatuerings-sugen, vi får se vad som händer frammåt ;) Har några förslag nu i alla fall :)) 
Får väl gå å lägga mig tidigt idag eftersom att det blir att stiga upp tidigt, Veronica vill åka vid 6 ^^ Hoppas eran dag vatt bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0