Soffan <3

Sprang och styrketränade igår.. Satt på soffan med mina ostbågar, sen fick jag ångest ^^ Haha, så jag sprang!! Sen gick jag till Bella, hon toppade mitt hår å sen klippte vi av Emils ;)
Före: En styck långhårig Emil ^^   Efter: Betydligt mycket bättre ;) haha Bella "suger av" Emil... Med dammsugaren alltså :O !!!
Efter det så blev det såklart lite film (Y) :)
Haha, den va väl helt okej antar jag!! Var hemma sent i alla fall så i morse sov jag läänge ;) Syrran och hennes pojkvän flyttade ut igår med :)) Till Skövde, så nu e de slagsmål mellan mig och min bror om vem som får hennes rum ^^ Haha han tycker det är onödigt att jag flyttar in där eftersom att jag själv ska flytta om ett år, men det tycker inte jag ^^ Haha vi får väl se hur det slutar :P
Idag har jag i alla fall spenderat större delen av dagen på soffan.. igen, jag måste ta tag i mitt liv !! Blev film ikväll igen hoss Bella med Emil och Denise :) Vi såg " Cop out" Hade redan sett halva eftersom att vi tittade på den hos Kulas för ett tag sen, men jag sov andra halvan så nu fick jag se hur den slutade ^^ (Y) Rikigt rolig film i alla fall :P
På torsdag kväll kommer i alla fall min syster hem igen för hon och jag ska till Ullared på fredag, inga planer men vi får se vad jag hittar på innan dess. Imorrn ska jag i alla fall städa rummet och biln (för det är välbehövligt) :) Nu e klockan sådär alldeles jättesent igen! Måste nana <3 Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0