Stugfest

Igårkväll va det massa bus på schemat, drog till Bella framåt 7 tiden någon gång, sen lagom tills det började regna tog vi våra cyklar och drog till skogs x) Haha vi va ganska blöta innan vi hittat ut till toves stuga i skogen, men de gjorde inget :P Hade det skojj skojj hela kvällen med massa gulliga människor och roligt folk! Råkade slå i min armbåge riktigt regäölt så den gör grymt ont idag ^^ När vi skulle hem tog vi våra cyklar genom den mörka skogen (lite läskigt) och ner till stan för en pommestallrik mitt i natten, mumms, sen väntade vi tills det slutade regna och sen cyklade vi hem ^^ Heeelt okej kväll :D Tack alla <3
Så nu var sista sommarlovets sista fest avklarad ! Känns lite deprimerande men jag ska nog överleva det med ;) Ska bli så gött att börja skolan imorrn !!

Idag har min moster, hennes sambo och mormor vatt här å fikat lite med hela familjen så vi hade lite myspys :)) Nu ska jag bara ta det lugnt resten av eftermiddagen/kvällen och njuta av de sista timmarna av mitt sista somarlov <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0