Skolstart & Fångarna på fortet, Awsome!

Skola idag :) Superkul att träffa alla sötingar i OP08 och alla andra gullegrisar med ;) Ny kille i klassen så nu har vi hela tre stycken, DE e inte dåligt x) haha Dagen började med intro av C-G som redan försöker få oss att sjunga studentsånger, han klämde minsann i XD haha så sköön! Sen stod jag i kö en timma till SYOn för att reda ut lite på schemat... Religion med ny lärare och Idrott B med ny lärare.. Båda verkar super. Idrott B ser jag fram emot sååå mycket!!! :D
Haha jag älskar verkligen skolan, fasen vad jag klagar när det är mycket etc etc men man har det riktigt bra i skolan egentligen, och det är verkligen kul! Ska försöka tänka på det här inlägget när jag känner att det blir sjukt jobbigt framåt, för man vet ju att det är så det kommer bli!
Bara tatt det lugnt i eftermiddag i alla fall, å nu ikväll blev det att se på "Fångarna på fortet" Snacka om nostalgi, kändes som om man var liten igen och satt framför tvn en fredagkväll HELMYS tycker jag, där snackar vi bra tv! ^^ Kommer ihåg att vi alltid brukade leka fångarna på fortet jag och mina kompisar när vi va små, haha massa minnen :))
Sov så gott nu, imorrn är det skola igen ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0