Sa jag att jag var trött?

Slapp basturen idag men det har i övrigt varit en ganska underlig och långsam dag på jobbet. Helt slut när jag kom hem men då åt jag och va på ÖB en snabbis sen for pappa och jag iväg i varsin bil till Klavreström för att hämta vår badtunna, körde efter honom hela vägen till sommarstugan och sedan pallade vi upp den nere vid stranden ;)) Öste båtarna med de låg nästan på botten ^^ Har slagit in lite paket nu, min syster fyller 21 imorrn så det blir upp tidigt för att gratta henne :S usch men men hon börjar jobba vid 8 så vi måste hinnan ta det innan. Sen åker vi ut till sommarstugan ganska tidigt för imorrn börjar kräftfisket så då ska vi ut ett helt gäng av släkten å grilla, äta kräftor, fiska kräftor, bada badtunna mm. Så dagen blir nog fullspäckad imorrn !! Får se hur det går, tar nog med mig tältet å lägger mig på trädgården, släkten kan bli ganska jobbig ibland!! ^^ Peace out :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0