Början på Augusti

Ni får verkligen ursäkta mig men när jag väl tog tag i att igår och skulle skriva ett inlägg så somnade jag x) Haha men nu ska jag försöka hålla mig vaken ^^ 
I fredags kväll efter att jag jobbat hela dagen åt jag först kebabrulle, pappa köpte pizza :)) Sen piffade jag lite och for iväg med Bella! Först till Frida där vi spelade lite kort å hade trevligt 
Efter det bar det iväg till Virserums marknad där vi träffade på lite roliga människor bl.a Emil.. Var där en stund och käkade lite munkar etc sen bar det iväg hemmåt igen, vi fick med oss Emil så när vi kom till stan slängde Bella av mig och Emil vid ladan (bar) så vi tog ett par jä****t starka shots å ett par öl sen blev vi upphämtade igen och så for vi till Kulas en sväng!
På lördag morgon följde jag med Veronica, Nicklas och mamma till Jönköping. Vi gick i stort sett hela dagen på IKEA för min syster ska flytta så de köpte en massa bra å ha grejer ;) Jag köpte nya gardiner, ny lampa å en filt på IKEA sen gick vi på A6 med en liten stund hittade ett par linnen och ett par skor
Vi åt på MAX med innan vi åkte hem :)) Smält-ost-dipp är nog det godaste som finna (Y) ;) hihi På kvällen blev set film med Emil, Bella, Kim och Kulas, mycket trevligt, allt utom skräckfilmen såklart!! ^^ Somnade i Kulas soffa under den sista filmen och vi var nog inte hemma förrens 4 någon gång!!
Söndagen bestod av mycket latande. Körde Ida till sommarstugan på förmiddagen för hon hade glömt sin regnjacka där och så städade jag förstås rummet och hängde upp mina nya gardiner ;) Och på eftermiddagen hjälpte jag mamma att rensa lite kantareller men vid 8 nån gång när jag skulle lägga mig i sängen å skriva ett blogginlägg va jag så trött så att jag somnade ^^ Vaknade igen vid 22.00 och tänkte att jag va tvungen att byta om och borsta tänderna men jag somnade lika fort igen x) Men vaknade vi 23.00 istället :P haha så då gjorde jag mig i ordning och somnade bums när jag la mig igen! Haha. 
Idag jobbade jag bara 08.00-14.00 riktigt skönt så nu har jag ätit lite å så, får se vad jag gör i eftermiddag, kanske träna sen när pappa kommer hem. Hoppas allt e bra med alla, jag börjar längta tillbaka till skolan nu ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0