Det ordnar sig

Gårdagen ordnade upp sig i alla fall, jag har ju mitt Bella-gull som alltid ställer upp ;) (emil va inte hemma) XD Hahahaha.. ne men hon hade oxå tråkigt så jag traskade ner till henne och sen åkte vi runt på stan lite å körde på lite folk :) Sen hittade vi en Kulas oxå, underbart att se henne, det var ett tag sen nu :)) 
Vaknade av att farmor kom, hon pratar så högt så jag vaknade ^^ Sen åkte jag med Veronica ner på stan en liten sväng och nu ska jag strax fika lite (det blir kladdkaka MUMMS) Med min kära mamma <3 
Är redan superduper pepp inför kvällen, då ska vi festa så det står härliga till :D 
Tycker lite synd om mammsen för hon blir ensam, min syster ska oxå ut å pappa och Henke är på jaktlagsfest, men jag har sagt åt henne att hon får dra med sig en kompis ut hon med ^^ ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0