TRÖTT

Jahopp tisdag var det, skolan gick väldans mycket fortare än väntat. Trodde det skulle ta hela förmiddagen men det tog typ 35 minuter att skriva provet sen var det hemfärd igen, och ändå får vi räkna det som en 7,5h lång arbetsdag (Y) ;) De e najjs ! Resten av dagen har jag bara vatt trött, jag fattar verkligen inte varför men när jag skulle åka och handla med mamma glömde jag ta nyckeln ur bilen och kom på det inne på Willys x) Somnade nästan hängades på kundvagnen och sekunden jag kom hem la jag mig på soffan. Här har jag legat i stort sett hela dagen. Det tog 6 timmar att se "A walk to remember" för jag tog sovpauser en gång ibland, hahahah fattar inte vad det är med mig.. Helt galet trött. På fredag ska det grillas här innan ekbacken, intresseanmälan? ^^ haha Ha det fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0