Skola, trafik, telefonsamtal och hockey

Oj vad länge man ville ligga kvar i sin säng i morse. Men det fick man inte. Har upptäckt att man sparar minst 10-15min varje morgon om man bestämmer och gör i ordning de kläder man ska ha nästa dag redan kvällen innan x) Haha i alla fall för mig, lite onödigt vetande, men tänk på att man kan ligga kvar motsvarande tid i sängen ;) hihi Skolan va väl som vanligt antar jag, efter blev det trafikskolan och en liten körlektion. Gick väl hyfsat idag, massa småmissar, var väl trött! Sen for jag hem på min lilla cykel och bänkade mig framför tvn med lite mat. Ida ringde nyss, då bli man glad :) Hoppas på att se den lilla bruden i helgen, trots att jag är väldigt uppbokad :S Nu är det hocket som gäller. HEJA HV 71 Det blir nog vinst idag ;) Ska försöka få lite plugg gjort samtidigt hade jag tänkt. Hoppas eran dag vatt bra <3 PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0