Påskmys och badtunna

Japp Hörrni nu är det bara så att min bror och jag är coolast ;) haha ^^ Utmattad ifrån gårdagen men vi åkte till Mormor för lite påskfika med några släktingar :) Det var mys!! Sen blev det att hoppa i badtunnan när vi kom hem ;)  Näääästan på gränsen till kallt när vi kröp i men vi eldade på så det blev bättre efter ett tag. Sen slängde jag på mig lite kläder och drog med Bella till Willys en snabbis. Efter det blev det supergod mat med familjen och kusinerna Jesper och Pontus kom hit ;) Sen kröp vi i badtunnan igen ;)  Megamysig kväll med syskonen och kusinerna :) Blev duschen och lite tv efter det ^^ Nu ska jag strax sova för imorrn blir det att stiga upp tidigt för en förhoppningsvis suuuuuperkul dag i Jönköping. Ha det fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0