Lärorik dag

Gick till skolan vid halv 9 idag trots att jag inte började förrens halv 1 egentligen. Följde med Ajber på APT möte vilket ver trevligt :) Sen gick jag ner till trafikskolan och satte mig vid datorn. Emma var där nere med så när det blev lunchtid for vi tillbaka till skolan och åt lite. Sen hade vi prov, som gick fint fatän att jag inte övat. Efter skolan for vi ner till trafikskolan igen ^^ Satt lite vid datorn igen och sen körde jag en runda med Nicklas. Det gick verkligen superduperbra idag.!! Bokade halkbana, skrivning och uppkörning idag med så snart har jag nog mitt körkort ;) Förhoppningsvis. Efter skolan lagade jag mat till min bror och mig och sedan övningskörde jag med mamma till Eksjö. Vi hade en styck mormor på akuten nu igen :S men hon är inlagd nu så förhoppningsvis hittar de vad som är problemet ;) Hjälpte läkarn lite med, mycket intressant och lärorikt, hade det superkul. Synd att mormor inte är så pigg, men jag hade i alla fall kul x) Vi åkte från Eksjö halv 11 så nu har jag tränat lite mörkerkörning oxå ^^ 
Nu är jag megatrött så nu är det bums i säng som gäller. Natti Natti <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0