Låååååååång day ^^

Oj oj oj mina vänner idag har det vatt en lååång dag. Steg upp 04.45, pillade i mig lite frukost och vandrade iväg till bussen. Funderar på att bli en morgonmänniska, skulle underlätta så mycket + att det luktar aldrig så gott utomhus som på en vår eller sommar morgon. Jag njöt verkligen heela vägen, även om ögonen och näsan rann som kranar hela vägen p.g.a allt pollen, men det gör inget, UNDERBAR morgonpromenad. Men sen blev jag trött på bussen igen ^^ Dagen va helt okej, mycket information nu den första tiden och lite strul hit och dit, så man var verkligen helt slutkörd frammåt eftermiddagen. Har degat framför tvn med lite glass och såklart sett på "112 -på liv och död" ikväll (Y) Det gillar vi :) Hoppas eran dag har vatt bra bra ;) Imorgon bär det iväg till skolan för ett litet prov och torsdag+fredag har jag ledigt :D (Y) Natti Natti <3

MISSA INTE Her bright skie's nya album på Spotify !!!! 
Her Bright Skies – Causing A Scene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0