I'm back !!!!!

Jag är så väldigt ledsen för min urusla uppdatering!! Men det ska det bli ändring på nu :) Påsklovsveckan va bra bra. Elmia var superskojjs och resten av veckan slöade jag mest, var sjuk och badade lite badtunna ;) Lite tid spenderades på körskolan med !! 

Nu går det verkligen mot ljusare tider. Man kan ju inte annat än att älska vädret. Satt ute några timmar idag efter ett jag och Bella vatt på stan en sväng. Men duktig  som jag är lyckades jag med att bränna mig så jag är illröd XD Men men det går la bort nån gång, nu har jag grundat ordentligt i alla fall x) Ha ha. Efter några timmar halvsovandes (eller helsovandes xD ) i solan så åt jag middag och sen körde jag ner till stan med mamma för att shoppa lite ;) La undan lite när jag och Bella var bere tidigare idag för jag kunde inte bestämma mig för vad jag ville ha ^^ På shoppingturen med Bella köpte jag "Mexx Nice" parfymen En stor flaska så nu har jag till sommarn ;)
På shoppingturen med mamma inhandlade jag en Jeansklänning och en tröja Från Gina tricot
Och hur bra va inte dagens avsnitt av "Vampire diaries" då ???!!! :O !! Älska <33
Imorgon är det fredag Wiiiiiiie, väldans kort skoldag, körlektion och filmmys med Bella på kvällen (Y) Kommer bli en bra fredag... men längtar tills på lördag ;)
Sov mega gott <33 Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0