Haj haj

Heeeey :) Helgen har vatt AWSOME, typ...   ^^ Massa bus i alla fall. Uppdatering med bilder kommer inom kort. Nu är det i alla fall vecka 17 så nu börjar praktiken. Skulle vatt på körskolan vid halv 8 men soov liiite för länge x) Vaknade vid fem över halv och va där 20 i ^^ Så lite kört blev det i alla fall. Hahaha (A) sen åkte jag hem och hoppade i duschen för att piggna till lite och nu har jag ätit lite "brunch" -Nygrillad kyckling och goda smörgåsar :) Snart är jag på g mot Eksjöhållet. Ska ju va på Psyk A nu i 6 veckor... får se hur det blir! Är hemma frammåt kvällen igen för att imorrn är jag ledig, annars kommer jag nog vara lite inneboende hos Bälla någon gång ibland :). SKÖNT nu med lite variation från skolan i alla fall. Ha en bra dag hörrni <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0