Fredagens påhitt hittills ;)

Göttans med sovmorgon skulle jag vilja säga. Skönt dock att Nicklas från trfikskolan ringde vid 9 och sa att min lektion var inställd annars hade jag försovit mig ^^ Hade visst stängt av alarmet i sömnen igen x) Men det gick bra ;) Kom till skolan och fick lite glass av HOV gruppen nam nam sen jobbade jag och Emma flitigt med våra VIPS modeller på omvårdnadslektionen och sen vart det kaffe i Gallerian och snabb samhällslektion. Vi slutade vid typ 1 så då gick jag och Emma till stan för att äta lite :) Massa mys, kafé hörnet måste jag bara säga  har väldigt god mat och typ universums godaste kladdkaka :D Bara så ni vet ;) Nu är jag hemma, ska snart hoppa i duschen sen får vi se vad som händer. Ska busa med Bella frammåt kvällen i alla fall <3 Ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0