April april din dumma sill

(1/4 -10) Blev nog inte lurad.. tror jag ^^ Skoldagen blev kort, kände mig inte på skolhumör! Var med Bella på en av hennes handelslektioner, de va megaskoj, där fick man sig ett regält skratt ^^ sen gick Bella och jag hem till mig så nu är det lov :) Tog det lite lugnt och träffade Bella en sväng. Rotade igenom hela hennes garderob för att hitta en outfit till kvällen x) taaack Bella ;) Sen piffade jag till mig lite hemma och sen bar det iväg på förfest till Anna med massa trevligt folk http://www.facebook.com/album.php?aid=160502&id=658597262&l=baf6ce5331 Kolla in fler bilder här :) hihi
mer bilder finns som sagt på min facebook ;) Tack tjejer för en helt super förfest, längesen jag hade så kul. Sen skulle Sofi och jag åka med Engan ner till stan, de andra hade åkt i förväg, och vi stod utanför och väntade.. Ha ha då kom det en gubbe i skogen å gick med sin hund. Hunden va typ stor och svart och gick lite före... HAHAHAHA och jag trodde Sofi skulle kissa ner sig när hon såg hunden, hon skrek aset XD hahahahaha hon trodde det var en björn XD hahahah Helt galet roligt!! Sen kom vi till stan och fetaste kön in till UP... sen gick det som det gick, halvt ihjälklämd, ambulansfärd... helt enkelt inget roligt slut alls på kvällen. Men sånt händer :) Nu mår jag bra i alla fall!!! Tack alla för hjälpen <3 och till alla som gjorde i alla fall första delen av min kväll helt superskojjsig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0