Peppar stenhårt inför helgen !!

Ja jag vet, det är bara tisdag än. Men jag ska, tillsammans med högt omtyckta personer och scoutkåren, till Norrhult i helgen på JOTA/JOTI (jamboree on the air/jamboree on the internet) de kommer bli mycket najs.

Svenskaprovet gick bra, fick lite hjärnsläpp på ett par frågor men det kändes bra för övrigt. Livet har rullat på som vanligt idag, mycket franska läxa som ska göras men jag är snart klar nu. Någon kom med det mycket glada beskedet om att vi har sovmorgon nästan till klockan 11 imorrn, vilket gjorde min kväll. Kärlek till sovmornar <3 Ska ta mig en liten frukt och en kopp te och lägga mig i sängen och läsa "Vasalöparen" nu. (För just nu känns det viktigare än plugget) Jag längtar så galet mycket till skidsäsongen. Jag ska införskaffa mig ett par nya längdskidor och träna aset så fort det blir snö, vilket jag verkligen hoppas att det blir mycket av i år. Siktar stenhårt på ett bra resultat i halvvasan.

Nu ska jag drömma om snö och skidåkning, vad ska du drömma om? God Natt

”I wish that your body would burn against mine,
Please tell me "it's fine".”
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0