Nytt försök

Har bestämt mig för att ge det här med bloggandet en andra chans, gick inte så jättebra sist men kanske lyckas bätte den här gången. Det återstå att se.

Idag är det söndag, helt klart en av mina mindre favoriserade dagar i veckan. Jag borde städa, jag borde plugga, jag borde träna men allt jag verkligen vill göra idag är att ligga i sängen. Eller möjligtvis gå till Bella å spela Guitar Hero, för jag är så galet lat idag känner jag. Men vissa saker bara måste man göra. Det där med att ta tag i sitt liv är svårt ibland alltså.
Helgen har varit hyfsat lyckad i övrigt. Fredagen var en ganska soft dag, hände inte alltför mycket. Igår jobbade jag på morgonen/förmiddagen, sen blev det lite trädgårdsarbete, en del "djupa" samtal på msn och en lugn eftermiddag. Senare vandrade jag iväg till Bella och vi vandrade sedan ner till stan och köpte Polly ;) Lite film och GH hos Anna å sen en sväng med bilen tillsammans med Jessica, Hanna och Bella på stan.
Får se vart den här dagen tar vägen, imorrn ska jag springa konditionstest och det faktum att jag varit sjuk och inte tränat på en vecka lär inte gynna mitt resultat.


"I'm counting the secounds but time has let us down" <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0