Music is medicine for the soul

Lyssnar mycket på Elisa, Martin Stenmarck, Paramore och Adept just nu. Galet vad blandad musiksmak jag har, Underbart tycker jag.
Livet leker.
Lyckliga, så vill jag ofta beskriva  de flesta av mina känslor nu för tiden.
Idag har jag haft ytterligare en typisk lovdag, bara slöat. Det ger mig lite dåligt samvete, för jag har ganska mycket plugg som borde göras, men det löser sig det med. Har sett på Rosa bandet-galan med ikväll. Tycker att Måns Zelmerlöw gjorde ett underbart bra framträdande, rörande helt klart. Som sagt min musiksmak kan variera, oftast tillsammans med mitt humör. Jag och Bella letar fortfarande fest till helgen, suggestions? Jag är öppen för förslag. Idag har jag även anmält mig till FST 2009 i Göteborg, det kommer bli skoj skoj men det är ju det mesta när man får umgås med Ida.
Fårse vad denna helgen har att ge, den blir nog lyckad tror jag.
Ta hand om er <3
"It will be all new again 
There is something else 
Just 'round the corner " <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är för mys du <3 :D

2009-10-30 @ 12:57:19
URL: http://ikilledbambii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0