Min värld fryser långsamt in i vintern

Att en sovmorgon kan göra en människa så lycklig, det är helt underbart!

Andra dagar hade jag nog fått lite smått panik om jag kom till skolan, som idag, och upptäckte att jag tagit med mig fel nyckelknippa hemifrån. Naturligtvis antog jag bara att det va min nyckelknippa som satt i dörren eftersom att jag låste med den igår kväll, men pappa hade bytt, så jag tog helt enkelt i alla hast helt fel nyckelknippa. Men det löste sig. Mamma körde förbi med den rätta :)

Jag såg de första snöflingorna falla idag. De gav en viss lyckokänsla inombords men de var små, fjuttiga och nästan obefintliga. Så det är ändå inte samma sak som när de där första stora riktigt vita flingorna faller och gräsmattan börjar skimmra lite i vitt och man bara känner fullt ut inombords att vintern har kommit. *Längtar till det ögonblicket* Det är lika underbart varje år.

Var på stan å shoppade idag. Först med Bälla, under det enorma hål jag hade mitt på dagen, å senare med mamma. Det blev nya underkläder, mystofflor och ett par nya mjukisbyxor.

Grey's Anatomy måste ju vara en av tidernas bästa tv serier. Tycker jag i alla fall. ^^
Nu ska jag sova sju kvart i timman, DE NI !

"Take your passion
and make it happen
Pictures come alive, you can dance right through your life" <3


Kommentarer
Postat av: Linda (som saknar dig)

DU borde blin journalist eller något, din svenska är så bra :)

2009-10-15 @ 11:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0