Lov?!! Jajjemensann ;D

Typisk lovdag skulle jag beskriva denna onsdag som. Spenderat större delen av dagen i sängen, kollat på film å tagit det lugnt. Pappa och jag tog en tur på rullskidorna med, och jag lyckades falla handlöst bakåt. Jag lääär få ett fett blåmärke på rumpan eller nått x) Inte bra alls, men för övrigt gick det fin fint. Jag har en blåsa på varje tumme med =/ har dåliga handskar så jag får faktiskt skylla mig själv.
Är superduperjättemegabamse-festsugen så är det någon som har förslag på fest inför helgen så är jag på till 1000.
God Natt
"My heart starts to beat fast
I don't care about the past
I'd only care about now
Well, how will I make it from this pressure?"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0