Jag säger bara en sak; Måndag !

Sov lite väl länge idag, inte bra att stressa på mornarna men sängen är ju så galet skön! SÄRSKILT på en måndag. Förbättrade bara mitt löptest-resultat med 50 sekunder, sjukligt besviken men jag ska springa om det! Hade ingen bra dag idag helt enkelt. Springa är annars något som jag verkligen tycker om. Jag mår riktigt bra av att springa och träna.
Men tillbaka till mina måndags-bekymmer. Jag är galet trött och ångest får man med, för att man vet att man har alldeles för mycket plugg men man tar aldrig tag i det, Usch! Just nu pluggas det svenska. Grekisk mytologi och shiet.. måste göras! Får nog sitta uppe och plugga inatt ser det ut som, nu i alla fall.
Jag har så mycket annat i tankarna

                                                      "There's no need to apologize
                                                 Cuz I've got no time for feeling sorry."
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0