Hard situation

Torsdagen blev en slappdag (Y) Kollade såklart på SOS Gute på kvällen å sådär.

Idag är de fredag (eller nu är de lördag^^ men men det ignorerar vi) Dagen har varit sjukt efterlängtad för nu har vi lov mina vänner. Hur underbart är inte det ?!! Har hela veckan planerat en lugn hemmakväll men efter att jag hade bakat muffins och ätit tacos med familjen så kände jag att jag hade fått nog utav hemma. Jag blev riktigt festsugen men inte sådär enorm lust att börja leta förfest etc innan UP så den känslan ignorerade jag. Jag och Bella köpte istället varsin Red Bull och drog till Kulas. Mycket snack blev det, som vanligt när man är med Johanna. Mycket bra att prata av sig lite.

"Du sa kär och det lät inte fel, vilket får det att kännas ännu mer fel för jag vet hur fel det är."
"Just the other night
I thought I heard you cry
Asking me to come
And hold you in my arms
I can hear your prayers
Your burdens I will bear
But first I need your hand
Then forever can begin" <3





Kommentarer
Postat av: Bella

<3<3<3 :)

2009-10-24 @ 02:28:01
URL: http://bellawho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0