Galet trött

Och så har även denna helgen kommit till sitt slut. Vi gick och la oss vid 5 i morse så det blev inte så mycket till sömn inatt. Helgen blev mycket bra, inte riktigt vad jag hade tänkt mig, eller jag vet nog inte vad jag hade tänkt mig,men helt okej i alla fall. Vid 12 for vi hem igen och sen har jag i stort sett sovit hela dagen. Nu måste jag läsa på lite om neuroser till psykiatriprovet och äta något för magen kurrar.
Bläddrar igenom skidkataloger, webbsidor och tidningar. Ska inhandlas ett par nya längdskidor tills säsongen drar igång. Nu ska träningen börja på allvar. Springa mer, simma mer, bättre kost och förhoppningsvis så är det inte alltför lång tid kvar innan man kan knäppa bindningar på skidorna och staka iväg.
Tack scoutkompisarna för en mycket bra helg :) Imorrn biter vi ihop och drar igång med en ny vecka.

"We can't go on pretending day by day
That someone, somewhere will soon make a change
" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0