Gå in i elden

"Tusen trappor räcker inte för att beskriva de steg du har tagit"
Det blev en helkväll hos Johanna Kulas. Jag har lite dåligt samvete för att jag inte var hemma nästan någonting på mammas födelsedag, men hon tar inte illa upp. Som sagt var så brukar det bli en aningens mycket snackat när man är med Kulas, så även denna gång. Hon känner mig utan och innan och träffar rakt på rätt ställen. Underbart att känna att någon förstår en. Vi har funnits för varandra mer eller mindre i 10 år nu och jag är så glad att du har funnits där.
Jag och Johanna när vi gick i 6:an
Jag och Johanna i 6:an
Jag har bestämt mig för att bli mycket mer spontan. Måste våga mer och öppna mig mer, så underbart härligt  om
alla bara kunde va öppna och ärliga mot varandra, allt skulle bli så fruktansvärt mycket enklare. Jag måste våga gå in i elden, de dåliga följderna måste jag vara beredd på att stå emot, agera först och tänka sen är inte alltid negativt.
NU eller aldrig.

Kommentarer
Postat av: Kulas

Hihi du är så underbar Eleonor, och du vet vad du vill, och de ska du utigå från :) har alltid lika trevligt med dig :D älskar dig vännen min <333

2009-10-28 @ 12:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0