En längtan, eller flera

Ida ringde innan. För er som inte vet så är Ida min älskade vän sen mer än 10 år tillbaka. Trots att vi ses väldigt sällan så är hon fortfarande den som står mig närmst. Jag har verkligen tänkt att ringa henne denna veckan och jag skäms för att säga att mycket annat kom i vägen som jag var tvungen att prioritera. Men hon ringde och det var ett bra tag sen nu som vi både sågs och hörde något från varandra, så det var verkligen roligt. Ida Karlsson landar in i Vetlanda i morgon och i helgen åker hon med till lilla Norrhult. Vi kommer ha så galet roligt i helgen. Jag längtar.
Frost och is på vattenpölarna när man går till skolan. Snart har alla löven trillat av träden och luften är sådär härligt isande höstfrisk. Jag hoppas verkligen på att de första riktiga snöflingorna kommer imorrn för jag vill ha vinter. Nu helst! Jag längtar.

Har verkligen försökt att plugga under kvällen. Men det har varit både SOS Gute och Criminal minds och smärtan i mitt huvud gör mig illamående. Jag orkar verkligen inte, ska försöka en liten stund till men nu börjar det bli sent. Bara att hoppas på att något har fastnat.
             "I fear that I won’t have the words 
                                 that he needs to hear. " <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0