Man måste ha gränser

Lovet kommer sjukligt lägligt. Måste få vila lite känner jag, vila från allt och alla.
Många gånger tänker man på hur man påverkar andra människor. Varför beter sig den här personen så här mot mig? Är det sättet jag är på ? Vad jag sa? eller vad jag gjorde? Hur som helst, det går bara till en viss gräns. Även om det är "mitt fel" så kan inte en person bete sig precis hur som helst, närhelst den känner för det. Det går till en viss gräns. Att vara ärlig eller att konfrontera kan underlätta så många gånger. Jag har sagt det förr, så tänk på det!

Grymt seg dag idag. Mycket plugg, precis som vanligt, och en liten promenad med Bella bestod eftermiddagen av. Är bara så trött inifrån och ut. Jag skulle nog kunna sova flera dagar i streck. Imorgon har jag två redovisningar i skolan men jag har å andra sidan en ganska lugn dag med inställd franska lektion och lite hål å sådär så jag ska väl inte klaga antar jag. 


"Always look on the bright side of life"
<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var något av de smartaste jag ha hört idag Elle. De gjorde min dag!



jag saknar dig btw, ska du till spelet i helgen?

<3

2009-10-21 @ 09:53:51
URL: http://annasoderberg.blogspot.com
Postat av: Elle

Så bra =) Saknar dig med pluttan min :) Inte säker på att jag ska till spelet men vi kanske ses =) vi fårse ;) VI måste kanske beställa tågbiljetter å lite snart ;D <3 Ha det bäst

2009-10-21 @ 14:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0