Music makes a difference

"Gårdagen" var bra, fredag är för det mesta just det, bra.  Denna spenderades hemma hos Bella, och efter lite kladdkaka och glass gjorde sockerkicken att kvällen blev skoj skoj.

I (går)morse steg jag upp lite innan sex. Packa, duscha och äta  frukost och sedan bar det iväg med fröken Karlsson och gänget mot Norrhult. Vi har mest hängt idag, på det det speciella viset som bara seniorer kan hänga. Lite bus på gång också såklart. Kroppsdel mot kroppsdel är en lek som har lekts ett visst antal gånger. Galet vad jag skrattade ett tag alltså.
Det absolut bästa med scouting är det faktum att man lära känna så mycket nytt folk hela tiden. Dagen har vatt bra.
Och de har faktiskt snöat lite !!!!! Jag lovar !!!! ^^
Vi har radat upp kaffe-termosarna och är redo för natten. Nu är klockan 01.55 och jag ligger på min gröna filt med min giraff-kudde under ett bord med mina hörlurar som spelar Yiruma. Försöker tänka lite, och med tanke på de andras musiksmak och volym så är de det enda stället som det går att göra det på. Får se om det kommer fler inlägg framåt inatt när jag inte har något att göra.

Livet är för underbart ibland. Jag är lycklig.

"Tell me where our time went
And if it was time well spent
Just don't let me fall asleep
Feeling empty again" <3

Kommentarer
Postat av: Anna

här har de snöat flera gånger redan ju :(

2009-10-18 @ 09:30:08
URL: http://annasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0