Dance forewer

Igår va bra. Ida kom hit och sen vandrade vi ner på stan. Vi ägnade vår tid med att driva runt i diverse affärer och prova ett och annat plagg. Sen gick vi till Willys och handlade lite mat, och vi kunde inte hålla tillbaka vårat starka behov av att köpa den där påsen med lussekatter som skrek våra namn så högt så att det var omöjligt att ignorera. Dom satt fin fint. Jag vet att det är fusk att börja så här tidigt, men vi va så sugna! Sen när vi va på vägs hem så kände vi oss lite hungriga och tur som vi hade så va det 10 minuter kvar av lunchen på Chili Thai så vi slank in där. Det är lite farligt att äta där. Man kan verkligen inte sluta, det är så galet gott. Så där satt vi ett bra tag och åt oss tjocka. Sen efter lite packning så bar det iväg till scoutstugan. Först gjorde vi fruktsallad med de små scouterna å sen hade vi seniormys hela natten och nu är jag hemma igen.

Grattis mamma på födelsedagen <33 Jag har världens bästa mamma.
Funderar på att plugga lite, städa och baka något. Träna borde jag också göra. Så det är nog dax att sätta fart nu.
Just keep on dancing
                 "Music's the reason why I know time still exists" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0