Beautiful nightmare

Igår va en slö dag. jag steg upp å hjälpte mamma med bullbaket (åt mest deg och fick ont i magen) och sen slöade jag. På eftermiddagen sprang jag en runda, men till ingen nytta för efter det blev det en kebabrulle. Bella och jag va lite funkisar på "SPELET" och sedan blev det donken, till Kulas en snabbis och efter det en liten film. Sammanfattning= Bra kväll !!

Idag började jag jobba vid 07.00 och jobbade till 14.00. Efter det har jag i stort sätt bara städat, tvättat och strykt. Så nu har jag fått mega ont i ryggen. Imorrn kommer bli en bra bra dag. Ska till stan en svängis med Ida och på kvällen ska vi va ledare till de små bäverscouterna och sen ska vi seniorer ha en spelasällskapsspelsmyspysgrillamarshmellowsochkorvåchillahelanatten-övernattning DE blir najs.
"Jag blundar 
Och håller andan lite till 
Hjärtat stannar 
Fan vad ska jag ta mig till 
För jag vet att 100 år från nu 
Kommer det alltid vara du 
När jag blundar" <3

I have to make up my mind, krona eller klave ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0