Acception

Jag vet inte riktigt hur jag ska komma till insikt med det här. Det är så fruktansvärt svårt att inse att detta sker. Steg 1 att acceptera det. Men hur ska jag kunna acceptera något som är så fel? Något som inte får hända? och något som jag verkligen vet att det är så dumt? Sånna här saker har jag Inga bra erfarenheter utav, det brukar alltid gå åt skogen så jag vet inte om jag har lust att blotta mig själv och sedan bli trampad på, jag vet hur det känns, och tro mig det är inget trevligt. Ska jag bara fortsätta som vanligt? Bara tränga tillbaka alla känslor, de går väl över så småning om? Får se vart det här tar vägen, men enklast för alla vore nog om jag bara ignorerade det här, jag vill inte, men det blir nog lättast så. Tankarna går på högvarv, jag vet inte vad jag ska göra.

Confused

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0