Veckouppdatering

Livet är underbart. Men jag har visst glömt att blogga denna veckan, har haft alldeles för mycket för mig. I måndags kväll var jag på brandstationen med mina små-scouter.
Tisdag- onsdag hände väl inget speciellt antar jag men i torsdags !!! På dagen hade vi besök av alla niorna på skolan och jag var informatör i futurum, guide och deltagare i "drama-gruppen" ^^ Det var en helt okej dag. mycket bus med klassen osv men det bästa med dagen var kvällen. Efter skolan tog ROA (Räddning och Ambulans) gruppen bussen till Kvillsfors och vidare hem till Bällas mormor. Där fick vi supergod mat och sedan sminkade vi skador på varandra med Mycket blod. Sen blev vi utkörda i skogen där vi rekonstruerade en bilolycka mellan en personbil och en minibuss. Bussen stod mot ett träd och bilen hade kört ner i ett dike. Sen drogs insatsstyrkorna till platsen och sen fick dom rädda oss. Vi spelade asbra allihopa och det var verkligen realistiskt. Jag blev utburen av två brandmän och lite senare "tappade jag medvetandet". Det var sååå kul !!! Efteråt blev det fika i Kvills skola och vi gick igenom olyckan var som var dåligt, bra osv. LÄTT det roligaste jag gjort på läääänge. Tack ROA08 och kvills brandkår för en superduper rolig kväll.
Som sagt det var en gelet rolig kväll, hoppas det blir fler tillfällen snart !! (kolla in reportaget i tidningen idag med)
Igår var jag, pappa och min faste Lena på Pölders skidmässa i Nässjö. Pappa köpte ASfina Fischer-längdskidor till mig för 4000:- <3 Älskar dom. De ska jag susa fram på i spåren i vinter. Senare på kvällen kom Bella och hade fredagsmys med mig i soffan framför Idol. Helt enkelt en MEGAbra vecka hittills och bättre kan den bli, det är ju bara lördag morgon.
Dreaming out loud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0